Jesteśmy cenionym ekspertem i partnerem marketingowym dla firm z branży budowlanej w obszarze nowoczesnych  rozwiązań e-marketingu, direct marketingu i ePR.

Jaki marketing w firmie?

Wiele firm w Polsce zatrudnia wiele osób  w działach marketingu, niestety nie jest to prosta recepta na sukces na rynku. Organizacje potrzebują dziś bardziej spełniać funkcje marketingową poprzez integracje wszystkich elementów marketing mix niż kierowanie wszystkich działań do działu marketingu , którego celem jest oprócz produkcji materiałów reklamowych i prowadzenie reklamy.

Marketing  musi być obecnie traktowany nie jako funkcja, którą realizuje jeden osobny dział, a jako wizja, która przenika wszystkie struktury firmy. Takie postrzeganie niesie za sobą całkiem szerszy i wyraźniejszy przekaz rynkowy.

Po pierwsze samo postrzeganie marketingu znacznie się rozszerza. Marketing staję się nieustannym myśleniem o kliencie  każdym etapie produkcji bądź w każdym miejscu świadczenia usług. Marketing staje się mottem działania każdego działu firmy, począwszy od działów projektowych i zarządu a skończywszy na sprzedaży i serwisie. Marketing to także logistyka wiązana z łatwą dostępnością produktu i informacji o nim, marketing to również komunikacja, która pozwala na dotarcie do określonych odbiorców czy konsumentów z oczekiwanym przez nich produktem, przekazem, usługą lub komunikatem.

Samodzielne działania wizerunkowe nie są w stanie przekonać klientów do skorzystania z usług bądź zakupu produktów danej firmy, jeśli nie są poparte na na pozostałych elementach marketing mix.

Wyszkolony i świadomy marketingowo personel, uwrażliwiony na fakt, że każdy z pracowników przyczynia się do sukcesu firmy jest pierwszym adresatem działań marketingowych, a zarazem najlepszym ich ambasadorem.

Pracownik powinien samoistnie chcieć i być w   odpowiedzialny za „emitowany” przez niego do otoczenia wizerunek  firmy. To myślenie o potrzebach klienta i skierowanie swoich działań na ich realizowanie. Dzięki świadomości pracowników i kadry kierowniczej każdy w firmie powinien  postrzega działania marketingowe właśnie jako wizję, ideę.

Organizując funkcjonowanie działań marketingowych w swojej firmie należy pamiętać, oby je zintegrować z całą firmą. Bez tego sukces będzie znacznie trudniej osiągnąć.Najlepszą rekomendacją do zintegrowania marketingu są sukcesy wielu polskich firm w walce ze światową konkurencją. Każdy z nas słyszał o sukcesie takich firm jak Maspex, Atlas czy Orlen.

Już czas by sukces Twojej firmy był podobny lub większy.

Nic nie stoi na przeszkodzie by Twoja firma oferowała doskonałe produkty, zatrudniała perfekcyjnie wyszkolony personel i odniosła sukces. Czekamy na Ciebie.

Logo UE